Servicedesk

De Servicedesk helpt u bij technische vragen over track-and-trace

Wanneer u klant bij ons wordt krijgen de medewerkers, wie met de applicatie gaan werken, een uitgebreide track-and-trace training. Na deze training weten zij hoe de applicatie werkt. Niemand heeft technische kennis nodig. Wij beheren voor u de hardware en software in de cloud van ons datacentrum. Tweemaal per jaar ontvangt u een update van de software. Wij implementeren die voor u. U hoeft er niets voor te doen.

Raadpleeg de handleiding of de FAQ

Antwoorden op vragen over de werking van de webapplicatie vindt u in de uitgebreide Handleiding en bij de FAQ’s onder de tab “Informatie & Help” in de track-and-trace applicatie.

Als u technische vragen heeft kunt u ons bereiken via het contactformulier in de applicatie. Voor vragen over uw licenties kunt u contact met ons opnemen.

Contact Servicedesk

Onze Servicedesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17:00 uur: